Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Jüpiter Belirlemeye Yarar Kökleşik olarak demografik bilgilere gereğince konstrüksiyonlmaktadır ancak genel ağ ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak karınin Google Analitik platformunun şehir analizleri karınin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da şehir izleme kimliğini sitenize beslemek ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, iş, hasılat ve nispet alanları kabil değişlemkenleri belirleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların işlemletmeniz karınin farklı değerlere sahip olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En kıymetli olan müşterilerden koyulmak suretiyle, bir sıralamada yatmak, çabaların en çok kazanım sağlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlar. Sonunda müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde elde etmek güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki görev, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En koca etkinliği, elverişli maliyette suni zorunluluğu bir şirket karınin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web şehir teriminin müşteri merkezli son yıllarda yaşadığı takas elhak akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu kırmızıırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Genişlik ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde taraf düzlük ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, müstehlik tercihlerinin gelişememiş plana atılmasına ortam hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve görev çeşitliliği artmaya kelleladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu sarakaım” biçiminde değişlemti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki vürutmelerle beraberinde daha çok “ne istersem onu kırmızıırım” dönemi kelleladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç baş radde eke rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz halde arttı ve müşterilerin yeğleme olasılıkları çoğaldı. ▬ Bilgi ve komünikasyon teknolojilerini etkili kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolayca erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik konstrüksiyonlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına kadar iş süreçlerini değişlemtirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala muhtemel oldu. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Ilmî anlamdaki website çkırmızıışmalarının Türkiye’deki esbaki 2000 yılı başlarına dayanıyor. Türkiye’de meydana getirilen ilk açıklıkştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini teşhis yüzdeleri %5’in altında idi. Fakat kovuşturulma eden yıllarda genel ağ şehir çkırmızıışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler icap kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda görev veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabil ajanslar vasıtası ile çeşitli çkırmızıışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı temsil eden web sitesi sadece üretilmiş görev, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağcıl bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden süregelen tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası tamamlanmak üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayan çabaların da teşhistıldığı bir hüviyet olduğu yadsısalat. Burada önemli bir bap daha var, o da şu: Web tasar çizim ve yazılım çkırmızıışmalarını belli bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çkırmızıışmalarda meydana getirilen plasmanın şirketin elden hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web tasar çizim adı altında kellelayıp şirketin sahici finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen biröte projenin ahit süresince üst patronaj aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin muvaffakiyetsiz olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi ya da farklı bir x projesi olmasının önemi namevcut. Önemli olan süksesızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede ruzuşeb kenarınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini elden beslemesine ilişkilı. şu demek oluyor ki sadece müşteri memnuniyeti hedefli web sayfası çkırmızıışmaları, nihayetinde mergup özları vermemektedir.